روايات

  رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثامن عشر 18 بقلم اميرة محمود

موقع كتابك في سطور

  رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثامن عشر 18 بقلم اميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثامن عشر 18 بقلم اميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الثامن عشر 18 بقلم اميرة محمود

مراد أنا عايزه اعترفلك بحاجه بس احلف أنه هيكون سر
مراد ، في ايه يا جنا
جنا ، احلف اول
مراد ، والله ياستي هيكون سر ومش هقول لحد
جنا ، أنا مرتبطه بواحد تاني ومش قادره اخدعك اكتر من كده والله بابي ومامي هما اللي غصبوا عليه اني اتخطبلك وانا طول عمرى بشوفك اخويا زى حسام بالضبط
مراد ، طب وهو متقدملكش ليه ومرتبطه بيه اللي هو ازاي ممكن افهم
جنا ، كان معايا في الجامعه وطبعا اما اجيت مصر كل حاجه اتغيرت وهو هيجي يتقدملي اول اجازه لانه من مصر بس كان بيكمل دراسته بره
مراد ، بتحبيه يا جنا
جنا ، اه
مراد ، خلاص هقولك علي اتفاق هو هيجي امتا
جنا ، كمان تلت شهور
مراد ، حلو اوي اكون علمتها الادب
جنا ، هي مين دي
مراد ، واحده كنت بحبها سابتني واختفت ورجعه لسه اول امبارح منكرش اول ما شفتها انهرت عليها ضرب بس والله غصب عني كنت بضربها وقلبي بيقولها بعدتي عني ليه بس اقولك علي حاجه
جنا ، ايه
مراد ، اول ماعرفت اني خطبت كانت هتجنن مع ان اتقدمتلها وجبت المأذون قبل ما تختفي رفضت تتجوزني أنا فرحان اوي بنظرتها اللي مكسوره دي
جنا ، اي ده هو الحب بالنسبالك كده الحمد لله اني بحب واحد تاني
مراد ، أنا بحبها اوي بجد عارفه نفسي اخدها في حضني اوي بس هسيبها تتربي شويه
جنا ، طب وهي رفضتك ليه بدال بتحبك
مراد ، عشان روحت اتجوزها من غير اهلي ولا اعرف حد هي شافت أن كده برخسها
جنا ، طب مافعلا يا مراد أنا لو واحد جاي يتجوزني من غير أهله هحس أنهم كرهني من البدايه واني رخيصه
مراد ، هو انتي مع مين بالضبط
جنا ، أنا مع الحق يا مراد
مراد ، هروح اقول لابوكي انك بتحبي واحد تاني
جنا ، هي فعلا غلطانه وتستاهل اللي عملته فيها
مراد ، ههههه ايوه كده اتظبطي
جنا ، ههههه ماشي ياعم الرومانسي
//////////
نور تعبت من كتر مابتدور علي شغل فتره مسائيه عشان الجامعه لحد ما راحت سألت بنزينه علي شغل واستلمته
نور ، حضرتك يافندم أنا هخلص الجامعه واستلم الشغل عالطول
المدير ، هتقدرى توفقي يابنتي
نور ، أن شاء الله
المدير ، خلاص ماشي ربنا يعينك تقدرى تستلمي الشغل من بكره
نور ، متشكره لحضرتك جدا
///////////////
حسام ، يعني انت شايف أن الحل رقم موبايل نور
مراد ، ايوه لأن اكيد بتكلم اختها ولو عرفنا الرقم هنوصل للمكان
حسام ، تمام أنا هحاول اوصل لرقمها
مراد ، وانا بردك هحاول بطريقتي
////////////
مراد راح يفول عربيته في البنزينه لمح نور واقفه بتفول العربيه اللي قدامه نزل من العربيه وراحلها
مراد ، انتي ايه اللي جابك هنا
نور ، وانت مالك
مراد ، هو ايه اللي مالي انتي عارفه الساعه كام
نور ، عارفه
مراد ، طب تعالي اوصلك
نور ، في أي بقا قولت ملكش دعوه بيا
مراد ،. انتي شايفه كده
نور ، اه وحاسب كده عشان ده مكان اكل عيشي
مراد ، اكل عيشك الساعه ١٢بليل
نور راحت للعامل اللي واقف بيفول الناحيه التانيه
نور ، ايمن معلش انا معدتش قادره استلم مكاني عشان هموت وانام
ايمن ، ماشي يا نور
نور دخلت غيرت هدومها وخرجت لقت مراد لسه واقف
مراد ، اركبي
نور ، بصفتك ايه
مراد ، من غير صفه اركبي ياللا
نور ، مش هركب يا مراد بيه
مراد نزل من العربيه بيشد ايد نور يركبها
ايمن ، انت اتجننت ازاي تمسكها كده
مراد ، وانت مال امك
ايمن ، مال امي تمام وراح ضارب مراد بالبوكس
مراد قام عطيله بوكس وفضلو يضربوا بعض
نور ، بس بقا انتو الاتنين
مراد طلع مسدسه ووجهوا في وش ايمن
نور وفقت قدام ايمن ، مراد انت اتجننت
ايمن ، حاسبي يا نور اضرب لو كنت راجل
نور ، بس بقا بس انا هركب معاك يا مراد خلاص بقا والنبي خلاص
مراد ، ياله اركبي
نور ركبت العربيه بتاعه مراد وساب ايمن
نور قاعده بتعيط في العربيه
مراد ، خلاص بقا
نور ، لا مش خلاص ممكن افهم في ايه انت مش نسيتني وروحت خطبت عايز مني ايه
مراد ، مردش
نور بزعيييق ، رد عليه أنا بكلمك
مراد ، متعليش صوتك
نور ، لا هعلي يا مراد براحتي
مراد ، قولت متعلييش صوتك احسنلك
نور ، احسنلي اممم حصلنا الرعب يا مراد بيه
مراد ،. ممكن تهدي بقا
نور ، اهدي أمم اهدي ازاي بعد اللي انت عملته ده كله اكيد بكره هروح الاقيهم فصلوني ربنا ينتقم منك يا اخي انت اكبر حاجه غلط في حياتي من يوم ما عرفتك وانا باخد كل خا، زوق واخوه
مراد وقف بالعربيه مره واحده
مراد ، انزلي
نور ، انزل فين
مراد ، بقولك انزلي واللا متعرفيش تنزلي
نور نزلت من العربيه مراد نزل و شد أيدها دخلها مدخل عماره
نور ، مراد في ايه رد عليه بس في ايه
مراد شدها دخلها الاسانسير
نور ، في ايه ارجوك رد عليه ارجوك
الاسانسير وقف ونزلو منه وهو شادد أيدها وطلع المفاتيح وفتح الشقه وشدها دخلها وقفل الباب
نور ، مسكت فازه وقالتله لو قربت مني هزعلك علي عمرك
مراد ، بصي حواليكي كده
نور بصت لقت شقه مفروشه بعفش راقي وفي آخر الصاله صوره كبيره لنور
نور ، اي ده
مراد ، دي الشقه اللي جهزتها عشان اتجوزك فيها شطبتها وكل حاجه كنت بجيبها كانت باسمك خلصتها في يومين ضغط علي نفسي واجيت عشان اكتب كتابي عليكي كسرتي بخاطرى
نور ، عادي شيل صورتي وحط صوره بنت عمك عادي
مراد ، هو الموضوع سهل اوي بالنسبالك
نور ، ايوه سهل جدا وراحت مسكت الصوره بتاعتها قطعتها من علي الحيطه
مراد ، ليه كده
نور ، مينفعش تبقي خاطب واحده وحاطط صوره واحده تانيه في بيتك
مراد ، أنا حبيتك لدرجه الجنون أنا بجد مستهلش منك كل ده
نور ، مني أنا هو أنا اللي روحت حبيت واحده تانيه وروحتلها خطبتها ونسيت كل حاجه
مراد ، انتي اللي بعدتي عني ونسيتي كل حاجه
نور ، أنا هرجع زى ما اجيت يا مراد صدقني لو وريتك طيفي أبقا اعمل اللي انت عايزه
مراد ، امشي يا نور امشي وياريت معدتش اشوف وشك تاني امشي ومترجعيش تاني معدتش عايزك أنا علي قد ما حبيتك علي قد ما كرهتك
نور ، حبيتني ايه يا اخي ده ايدك لسه معلمه عليه من ضربك ليه عشان صاحبك وتقول حبيتني صورك اللي علي الفيس والجرايد انت وخطيبتك وتقول حبيتني يا اخي اتقي الله بقا وابعد عني وراحت فاتحه الباب ونزلت وهي منهاره عالسلم لحد ما وصلت الشارع وقفت تاكسي ركبته ومشت
يتبع…
لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى