روايات

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الأول 1 بقلم اميرة محمود

موقع كتابك في سطور

  رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الأول 1 بقلم اميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الأول 1 بقلم اميرة محمود

رواية اغتصبني واعطيته قلبي الفصل الأول 1 بقلم اميرة محمود

مين اللي عمل فيكي كده وراحت واقعه في الارض حور حور فوقي
أنا خلصت ترجمه الاوراق كلها يا حسام بيه ممكن اروح معدش حد في الشركه خالص غير الآمن والساعه بقت ١١
حسام : تروحي فين وقام وشدها عليه وأخذ يقطع ملابسها
حور ، حسام بيه فوق مال حضرتك يا حسام بييييه
انقض عليها حسام كالحيوان المفترس فهو لم يكن في وعيه تماما حتي أفقدها اعز ماتملك
حور بعياط شديد ، والنبي فوق حرام عليك فوق مالك ااااااه
يا حسااااااام وراحت غايبه عن الوعي
////////
في مكان آخر
حطيتله الحبوب اللي قولتلك عليها في العصير
ايوه يا باشا فاته هايص جوه مع السكرتيره
تمام الله ينور بس اهم حاجه الكاميرات حطيتها في المكتب
ايوه يا باشا بكره هنتفرج  صوت وصوره
////////
بعد ساعتين
حسام فاق لقا نفسه نايم علي الارض في المكتب من غير هدوم وحور السكرتيره نايمه  عالارض جنبه هدومها متقطعه وكلها دم قام لبس هدومه بسرعه
حسام ، حور حور فوقي ياحور
حور بدأت تفتح عينيها وبدأت تستوعب اللي حواليها وراحت قاعده لزقه في الحيطه ضمه رجليها بايدها
حور فضلت تبص لحسام بغضب وتستر نفسها بايدها
حسام خرج بره المكتب عما تلبس هدومها
حسام خارج المكتب قعد يضرب رجليه في الحيطه
حسام ، أنا ايه اللي عملته ده ازاي اعمل كده ازاي
حور خرجت من المكتب تجرى
حسام شد أيدها ، استني هو اي اللي حصل أنا اللي عملت كده
حور نطرت أيده من أيدها ، أنا مكنتش متصوره انك حيوان كده وراحت تفه عليه وسابته ومشت تعيط
حسام ، طب استني مش هينفع تروحي كده ومسك أيدها جامد
حور ، ملكش فيه اروح ماروحش ملكش فيه سيبني في حالي شالت أيدها من عليه ونزلت جرى من الشركه
حور لنفسها ، أنا هروح ازاي بمنظرى ده انا هطلع بيتنا ازاي أنا فضحت امي خلاص
حسام نزل في الاسانسير ونده لها ، استني اركبي هروحك
حور بعياط ، مش ركبه ابعد بقي عني احسنلك بدل ما اصوت
حسام ، اركبي والله ما هاجي جنبك اركبي هوصلك لبيتكم والله ما هلمسك
حور فكرت مع نفسها انها تركب عشان محدش يشوفها وتطلع من العربيه جرى علي بيتهم
حور فتحت الباب اللي ورا وركبت
حسام طول الطريق ماشي بيبص عليها في المرايه يلاقيها عماله بتعيط
حسام ، أنا آسف والله ماعرف أنا عملت كده ازاي
حور ، آسف أمم آسف دي هترجع شرفي اللي ضاع هقول اي لامي أما اروح لها كده هقولها ايه
حسام ، أنا ممكن اجبلك هدوم من اي محل ملابس وانا مستعد ا
حور ، لو سمحت اسكت بقا بيتنا هناك اهو ممكن تقف قدام باب الشارع
حسام دخل حاره شعبيه ووصل عند بيت حور ووقف بالعربيه
حور نزلت جرى من العربيه طلعت السلم جرى
حور خبطت عالباب جامد عشان امها تفتح قبل ماحد يشوفها
جارتها اللي في الوش فتحت الباب ، في ايه يا حور بتخبطي جامد كده ليه وبصت شافت منظرها مالك يا بنتي مالك
ام حور فتحت الباب
حور ، مام وراحت واقعه غايبه عن الوعي
،،،،،ؤؤؤؤؤؤؤؤؤ
ام حور كلمت الدكتور اجا
الدكتور ، للاسف متعرضه لاغتصاب وحشي ولازم تتحول المستشفي لأنها نزفت كتير
ام حور ، يادي المصيبه يادي المصيبه اتفضحنا خلاص
الدكتور ، مش وقته أنا هكلم الاسعاف يجي حالا لازم تروح المستشفي دي ممكن تموت
ام حور ، ياريتها كانت ماتت ومكناش اتفضحنا كده
الإسعاف وصل واخد حور علي السرير ونازل
جاره حور ، قلبي عندك يا ام حور قلبي عندك ياختي
شريف ابنها ، في ايه يا امه حور مالها وجاي ينزل
جاره حور ، خد هنا يا ابني الهانم اللي كنت عايز تتجوزها جايه هدومها كلها دم شكلها كده وقعت في ايد حد ولاد حرام اغتصبوها
شريف ، أنا مش لازم اسيبها يا امه أنا بحبها
امه ،. حبك بورصة اتهد واقعد تتجوز واحده استغفر الله العظيم
شريف ، طب وهي ذنبها ايه أنا مش هسيبها يا امه سامعه مش هسيبها ونزل جرى ورا حور وركب توك توك يوصله المستشفي
///////////
حسام روح البيت وهو مخنوق من نفسه أنه ازاي يعمل كده في حور الغلبانه اللي شغلها عطف منه عشان فقرها
حسام ، ليه كده انا عملت كده ازاي وفجأه جاله رساله في الموبايل
حسام بيفتح لقا فيديو بيفتحه اتصدم شاف كل حاجه قدام عينيه شاف حور وهي بتسترجاه وهو منقض فيها زى الحيوان المفترس شافها وهي بتسترجاه وهو مش سامع اي حاجه
حسام ، اكيد حد كان عطيني حاجه وافتكر أنه مشربش غير عصير برتقال
حسام ، الساعي الجديد اكيد هو اللي عمل فيه كده بس ده اكيد مش ساعي ولا حاجه
وفجأة الموبايل رن
حسام ، الو
ايوه يا باشا اكيد الفيديو عجبك
حسام ، انت مين يا حيوان
أنا جايلك برساله واحده لو مسبتش المناقصه الفيديو ده هيكون عالسوشيال ميدا كلها الصبح
حسام ، هجيبك لو في حضن امك ياروح امك
لا لا متغلطش يا باشا صدقني الغلط ده آخرته وحشه صدقني ممكن الفيديو ده يلف حبل المشنقه حولين رقبتك
حسام ، انت عايز ايه
المناقصه بتاعه الحديد ابعد عنها
حسام ، طب سيبني افكر
ماشي بس مطولش عليه سلام يا ياباشا ههههه
حسام ، اعمل ايه دي الوقت مش عارف افكر ياربي
مراد اتصل بيه
حسام ، مراد انت ابن حلال أنا واقع في مصيبه وحكاله اللي حصل
مراد الالفي شاب طويل عنينيه عسليتان ملامحه تشبه القمر ذو عضلات ضابط بوليس بيحب كل يوم واحده شكل شخصيته هزار وضحك بس في الجد جد
مراد ، مين ابن الكلب اللي عمل كده
حسام ، معرفش يا مراد معرفش
مراد ، طب انت لازم تتجوز البنت دي انهارده قبل بكره وبسرعه قبل ما أهلها يرفعوا عليك قضيه وتخسر سمعتك
حسام ، طب بابا وماما هقولهم ايه أما يجوا من بره
مراد ، مش وقت ماما وبابا يا حسام دي مصيبه كبيره روح للبنت دي الوقت وحاول تتفاهم مع اهلها
حسام ، دي غلبانه اوي وأبوها ميت وملهاش غير اخت
مراد ، أنا جايلك حالا هاجي معاك نروحلها
حسام ، الساعه دي الوقت واحده
مراد ، خلاص بكره الصبح هنروحلها
حسام ، خلاص ماشي ربنا يستر
يتبع…
لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى