روايات

رواية احببتها منذ البدايه الفصل الثامن 8 بقلم علياء مصطفى

موقع كتابك في سطور

رواية احببتها منذ البدايه الفصل الثامن 8 بقلم علياء مصطفى

رواية احببتها منذ البدايه البارت الثامن

رواية احببتها منذ البدايه الجزء الثامن

احببتها منذ البدايه
احببتها منذ البدايه

رواية احببتها منذ البدايه الحلقة الثامنة

كان واقف شريف باصص عليها من الشباك
وفجاااه..
جم 4 راجاله مغطيين وشهم واخدو نور..
شريف بضرااخ: نوووووووووووووووررررررررر
ونزل بسرعه ومش لاقيهم والحاراس كان مغمى عليهم
وشريف وكريم ومحمد راحو يدورو عليها
عند نور صحيت لقيت نفسها فى مكان غريب جدااا ومجهور
نور: اه ي راسى هوا اانا فين
ماجد: حبييتى ونور عيني وحشتيني انتى مكانك معايا
نور: انتتتتتتت اكيد مختل عقليا والله شريف مش هيسيبك
ماجد وهوا بيقرب منها: خلينا نشوف هيلاقيكى اذاى
نور: انت متعرفش شريف سبنى وانا مش هقول انك انت اللى خطفتنى
ماجد: انا مش بتهدد وهوا يبقرب منها
عند شريف وكريم..
كريم: يعنى اختفت الارض اتشقت وبلعتها
شريف: معرفش انا هتجنن
مايا: يا حبيبى اهدى هتروح فين يعنى
كريم: سمعينا سكوتك يا هانم
وماجد رن على مايا مايا راحت الحمام
مايا: الو
ماجد: ايوا يا مايا السفينه هطلع بعد ساعتين
مايا: طيب مش تعمل للبنت حاجه لحد ما تسافر بيها انت فاهم
ماجد: اووووف طيب
طلعت مايا من الحمام وراحت عند ماجد واحلام سمعت كل كلامها وقالت لشريف وكريم وطلعو وراها
عرفت مايا بعد ما وصلت انو شريف عرف علشان شايفت العربيه بتاعتو
دخلت مايا وقالت: انت عايز اى منها قولت عايز كام
ماجد: باستغراب انتى بتقولى اى
وبعدها فهم انو شريف جه
هرب ماجد بس شريف عرفو وهيحبسو
مايا: نور قومى عملك حاجه
نور: لالا الحمدلله
دخل شريف وكريم
شريف: نووورى انتى كويسه ي حبيبتى
نور: انا بخير ي شريف
كريم: عارفه مين دا
نور: ايوا عارفه
كريم: طيب تعالى نروح على البيت ونشوف
دخلو البيت
احلام: حبيبتى انتى كويسه نور
محمد: انتى كويسه ي بنتى
نور: الحمدلله انا بخير مش عملى حاجه
محمد واحلام: طيب الحمدلله ي بنتى
طلع نور وشريف وكريم راح يدور على ماجد وقال للشرطه كل بيناتو
عند نور وشريف
شريف: نورى انتى كويسه
نور باستغراب من حنيتو: اه ي شريف انا كويسه بس تعبانه شويه هطلع انام
شريف: لا لا مش هتنامى بره هتنامى هنا ي نور
نور: بس انتت..
شريف: هششش هتنامى هنا وخلص الكلام
نور ابتسامه: طيب
نامو والساعه 3 الفجر
نور صحت شريف
نور: شريف شريف
شريف بنوم: نعم يا حبيبتى
نور: انا جعانه
شريف: خالى حد من الخدم يعملك اكل
نور: كلهم نايمين
شريف قام وقال: طيب ي نورى هقوم اعملك اكل
شريف عند المظبخ
على اخر الزمن تدخل تعمل اكل ي شريف كلو يهون علشان نور عيني
وطلع الفون وشغل اليوتيوب وبدا يعمل اكل
احلام ومحمد كانو ورا الباب
احلام: شفت ي محمد شايف اللى انا شايفاه
محمد: انا مش مصدق نفسي شريف بنفسو داخل المظبخ يعمل اكل
احلام: مش قولتلك انها هتغيرو وهدوب الجليد وهتخليه واحد تانى
محمد: زى ما عملتى فيا ي حبيبتى
احلام: بس ي محمد بقى
وخلص شريف تخضير الاكل وطلع عند نور لقها بتصلى قيام الليل علشان مش صلتو
اكلو
نور بصت لشريف: انت اللى عملتو
شريف: احم احم ايوا انا
نور: وه وه شريف باشا يعمل اكل بس حلو تسلم ايدك دى
شريف بابتسامه: كلو يهون علشانك ي نور عيني
شريف مسك ايد نور: انا من غيرك والا حاجه انتى بقيتى الحياه بنسبالى ربنا بعتك ليا علشلن يعوضنى عن كل حياتى دى انتى جيتى ورسمتى على وشى الضحكه ي نور انتى ليا انا ومش هقدر استحمل انك تروحى من ايدى
نور: بس ي شريف احنا جوازنا على الورق وكلها شهر بالكتير ونطلق
شريف: لااااا مش هتطلقك انا بحبك من اول يوم شوفتك فيه
نور بصدمه: اى
شريف: زى ما سمعتى ي نور انا بحبك ولا عارف اطلعك من دماغى ادينى فرصه بس انى اكون ليكى الزوج اللى انت بتتمنيه
نور بابتسامه: وانا كمان شريف
شريف طاااار من الفرحه واذن الفجر وقالت نور تعالا نصلى
شريف وطى راسو وقال بس انا مش بعرف اتوضى ولا صليت قبل كدا
نور: عادى ي حبيبى هعلمك انا
شريف بابتسامة: طيب
وصالو الفجر ونامو
تانى يوم الصبح
نور فتحت عينها لقيت شريف ببصلها نور بخصه اععععععععع
شريف: اى اى فى اى ي نور
نور: اتخضيت بس لما صحيت ولقيتك فى وشى
شريف بضحك: صباح الخير ينورى
نور: صباح الورد ي حبيبى
نزلو علشان يفطرو
صباح الخير
صباح الورد
وقعدو على السفره
بعد ما خلصو اكل شريف انا رايح الشركه ي نورى
نور: خدنى معاك
شريف: اهممم طيب ي حببتي تعالى
طلعت لبست نور درس جميل بنى وطرحه بنى شريف
اى الجمال والدلال ده ي حبيبتى
نور: دا درس عادى
شريف: انتى بكل حالاتك حلو ي نور عيني
نور ابتسمت ونزلو
وصلو الشركه وبعدها دخلو المكتب بتاع شريف
دخل واحد من مجلس الاداره
وسلم على نور
العضو: هى مين الانسه
شريف بغغضبببب: المدام
العضو: بجد دى لسا صغيره وحلوه اووى
شريف بغضب جحيمى مين ي روح اممممممك ددددددى مراااااتى..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتها منذ البدايه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى